Sunday 4 June 2017

Exploding box

Dzisiaj przychodzę do Was z mini pokazem jak można ozdobić exploding box. Wykorzystałam bazę exploding boxa z sercami dostępna w Filigrankowym sklepie. Tak wygląda gotowe już pudełko.

Pracę rozpoczęłam od rozłożenia boxa na płasko, najwygodniej się w ten sposób ozdabia.


Następnie wymierzyłam kwadraty i wycięłam 10 sztuk i obkleiłam wszystkie ścianki
Następnie przygotowałam sobie wszystkie elementy do ozdabiania: tekturki, scrapki  wykrojników i zaczęłam zabawę.
W założeniu mój box przygotowałam dla znajomych, którzy zakupili swój pierwszy dom i wszystkie elementy nawiązują do jego wystroju, jest ogródek i pokój telewizyjny, jadalnia :)

Ozdobiłam także zewnętrzną część mojego boxa, zainstalowałam drzwi, okna i płotek z drzewkiem.

Następnie zajęłam się ozdobieniem wieczka od pudelka, wykorzystałam dwa kolory brąz i zieleń.
Dodałam kwiatki i liście

I mój box jest gotowy. Mam nadzieję że Wam sie podoba. Box jest świetnym pomysłem na prezent na każdą okazję. Daje wiele możliwości do ozdobienia a serduszka robią go bardziej stabilnym i nie ma prześwitów pomiędzy ściankami. Serduszka można także ozdobić wg własnego uznania.


1 comment: